Report z vandru V

pátek 25. červenec, 2014

Je 19. den naší cesty, a nás čeká už jen pět dní v Alpách a čtyři další dny cesty po rovině, a jsme v Benátkách 8-).
Fotografie zachycuje významnou událost 17. dne, kdy jsme za pomocí ferrata setů dosáhli nejvyššího bodu celé trasy, italské hory Piz Boé (3152 m.n.m.). Krásný moment! :-)
Jdeme dál!

Report z vandru IV

čtvrtek 24. červenec, 2014

Máme za sebou 18. den naší alpské pouti.
Jsme kousek za horským městečkem Alleghe, více než 400 km od Mnichova a méně než 200 km od Benátek ;-). Máme za sebou první pásmo Dolomit a před sebou druhé. Na fotografii je zachycené včerejší stanování ve výšce 2000 metrů, nedaleko úpatí Marmolady, nejvyšší hory Itálie. Štíty Alp, nekonečné louky květin, zapadající slunce, prostě taková ta vandrácká romantika. ;-)

Report z vandru III

úterý 22. červenec, 2014

16. den úspěšně za námi.
Dnes došlo konečně na pořádné lezení a jištěné stezky, zatím to šlo pohodlně bez ferrata setů, zítra už jdeme ferraty na ostro se sedáky a karabinami. Držte nám pěsti, bude to drsné! ;-)

Report z vandru II

neděle 20. červenec, 2014

Píše se 14. den naší alpské pouti.
Máme za sebou dlouhé pásmo Zillertalských Alp, putujeme deštěm, blátem, sněhem i ledem, v chladu i nesnesitelném horku. Na fotografii je zachycen kritický moment desátého dne, kdy jsme museli přejít sedlo Freisenberg Scharte (2910 m.n.m.), které bylo celé pod sněhem, včetně části ferratové stezky, která tudy vedla. Vše zvládnuto, nyní jsme na úpatí Dolomit a míříme dál na jih, vstříc Benátkám. 8-)

Report z vandru I

úterý 15. červenec, 2014

Píše se 9. den naší cesty přes Alpy z Mnichova do Benátek. Dnes nás poprvé za celou dobu nebičoval déšť a vichřice, bylo krásné horské počasí s občasným sluncem. Přecházíme zasněžené vrcholky Zillertalských Alp a pokračujeme dál na jih, vstříc slunné Itálii.

Přeji všem krásné dny plné slunce! :-)

(Foceno telefonem)
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace